3 Kasım 2010 Çarşamba

kedi hikayeleri

6.yeni taşınılan evde bahçe olmadığı için şaşıran tırsak mı tırsak kedim, kış ortasında bir metre kara ve teras katında olmamıza rağmen evden kaçmayı becerdi. ben de karda kokuların da duyulmadığını hesaplayaraktan, normalde oturup bekleyeceğim halde bu sefer arama kurtarma çalışmaları yapmaya karar verdim.
en akıllıca yöntemi kullanıp mahallenin sokakta oynayan çocuklarını organize etmeye karar verdim ve o niyetle aşağıya indim.
tipiden göz gözü görmemesine rağmen kalabalık bir grup çocuk sokakta oynamaktaydılar.

- çocuklar!! bakar mısınız bi dakka.
- bize mi diyo oolum?
- size diyorum size. ( bu arada onların keçi gibi sektiği yollarda kaymadan yurumeye çalışıyorum)
- bize diyo oolum teyze. (teyze?)
- çocuklar benim kedim kayboldu. bulana elli milyon vericem. arkadaşlarınıza da soyleyin olur mu?
- oyle mi abla? geçmiş olsun. elli milyon kişi başı mı?
- kişi başı olur mu hiç? 10 kişisiniz siz burada.
- paylaşcaz mı ki o zaman? nası yapıcaz abla?
- yaa onu sonra konuşuruz çocuklar. bakın böyle siyahlı beyazlı benekli bi kedi bu tamam mı? şişman.
- abla hep beraber bulursak ya?
- yaa tamam siz bulun vericem ben bişiiler.
- tutamazsak ya abla? o zaman ? gördük de tutamadık misal.
- tamam siz beni çağırın. bakarım ben. zil çalmıyo aşağıdan. kapı açıksa yukarı çıkın. değilse bagırırsınız.
- tamam abla. hadi yürüyün oolum. kömürlüklere bakalım abla biz.
- bakın bakın.

15 dakika sonra evin camına çaaat diye koca bir taş gelir.
3 çocuk cevval bir sokak tekirini nasıl becerdilerse yakalayıp kafakola almışlar. hayvan felaket durumda. dizlerine kadar karın içinde durmuş kediyi gösteriyorlar bana aşağıdan

- bu mu abla?
- a aaa !! yok yok. bırakın hayvancağızı!! siyah beyaz benim kedi. alla allah. hiç alakası yok.
- yaa diyorum sana. mal !
- sen dedin!! bırak, cırmaladı bırak.
- küçük taş atın biraz küçük. cam kırılacak.

5 dakika sonra, daha büyük bi taş..

- (çaattt!) e ama bu küçücük yavru, büyük şişman olması lazım çocuklar. allahım ya!
böyle diyince kediyi fırlatıp karın içine atıverdiler.
- nerden bulduysanız götürün onu çocuklar. orda bırakılır mı karda kışta?
- yaa abla. bu da çok guzel. bunu alsana sen.
- yaa siz eve gidin artık hadi üşütüceksiniz. akşam oldu. yarın bakarsınız.

birkaç gun sonra kedi eve döndü ama o zamana kadar mahallenin bütün kedileri bondage yapılıp camdan gösterildi bana. yine de dağıttım tabi 50 milyonu, en azından camı kurtarmak için.
· ekşi sözlükten alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder